☰
Новини Закарпаття

На Тячівщині жінка ледь не загинула через звичайний антибіотик: історія порятунку та важливі поради


Звичайна спроба самостійно вилікувати біль у горлі за допомогою антибіотика ледь не закінчилася трагедією для 67-річної мешканнки Тячівщини. На фоні прийому препарату в жінки стрімко розвинувся анафілактичний шок — небезпечна алергічна реакція, що загрожує життю.

​Все почалося раптово: за короткий час після прийому ліків у пацієнтки почав набрякати обличчя, з'явилася гостра задишка, утруднене дихання та панічний страх. Дихальні шляхи почали набрякати, через що повітря майже не надходило в легені.

​На допомогу негайно виїхала бригада екстреної медичної допомоги (№1412 під керівництвом парамедика О. П. Михайльо). Завдяки оперативності та злагодженим реанімаційним діям медиків критичний стан вдалося стабілізувати, після чого потерпілу госпіталізували до Тячівської лікарні.

​Головні правила безпеки при прийомі ліків:
​Жодних антибіотиків без лікаря: Біль у горлі часто викликають віруси, на які антибактеріальні препарати не діють. Їх призначення — виключно компетенція фахівця.


​Ілюзія безпеки: Навіть якщо ви пили ці ліки раніше без проблем, алергія може проявитися неочікувано в будь-який момент.

​Симптоми анафілаксії: Раптовий набряк губ, язика чи обличчя, утруднене дихання, різка слабкість і стискання в горлі.

​Алгоритм дій: У разі подібних симптомів негайно телефонуйте 103 або 112.
​Медики закликають краян берегти своє здоров'я, не займатися самолікуванням та довіряти призначення лише професійним лікарям.
Перейти на сайт