Надзвичайне
94 Переглядів
0 Рейтинг
На Тячівщині жінка ледь не загинула через звичайний антибіотик: історія порятунку та важливі поради
жовтня
31
/ 2026
Звичайна спроба самостійно вилікувати біль у горлі за допомогою антибіотика ледь не закінчилася трагедією для 67-річної мешканнки Тячівщини. На фоні прийому препарату в жінки стрімко розвинувся анафілактичний шок — небезпечна алергічна реакція, що загрожує життю.
Все почалося раптово: за короткий час після прийому ліків у пацієнтки почав набрякати обличчя, з'явилася гостра задишка, утруднене дихання та панічний страх. Дихальні шляхи почали набрякати, через що повітря майже не надходило в легені.
На допомогу негайно виїхала бригада екстреної медичної допомоги (№1412 під керівництвом парамедика О. П. Михайльо). Завдяки оперативності та злагодженим реанімаційним діям медиків критичний стан вдалося стабілізувати, після чого потерпілу госпіталізували до Тячівської лікарні.
Головні правила безпеки при прийомі ліків:
Жодних антибіотиків без лікаря: Біль у горлі часто викликають віруси, на які антибактеріальні препарати не діють. Їх призначення — виключно компетенція фахівця.
Ілюзія безпеки: Навіть якщо ви пили ці ліки раніше без проблем, алергія може проявитися неочікувано в будь-який момент.
Симптоми анафілаксії: Раптовий набряк губ, язика чи обличчя, утруднене дихання, різка слабкість і стискання в горлі.
Алгоритм дій: У разі подібних симптомів негайно телефонуйте 103 або 112.
Медики закликають краян берегти своє здоров'я, не займатися самолікуванням та довіряти призначення лише професійним лікарям.
Категорія : Надзвичайне
Схожі Новини
-
серпня 02 / 2020
-
липня 01 / 2026
-
вересня 24 / 2021
-
квітня 23 / 2020
